Inzerát: Asistent - referent obchodu a služeb

  • Hlavní město Praha

Čs. obchodní a zprostředkovatelská společnost hledá do kanceláře v Praze nového kolegu / kolegyni se zájmem o práci v oblasti obchodu a zprostředkování služeb pro klienty v oblasti vybavenosti, bydlení, cestování apod. Požadujeme komunikativní schopnosti, zájem o práci a seberealizaci, kreativitu a chuť učit se novým věcem. Nabízíme flexibilní pracovní dobu, práci formou home-office, zaškolení a zázemí stabilní a stále se rozvíjející společnosti, osobní a profesní růst. Příjem od 28.000,- Kč měsíčně. Náplň práce: aktualizace firemní databáze, telefonický kontakt s klienty, vyřizování zakázek, objednávek, práce s internetem. Pracovní pohovor po telefonické domluvě.

Jméno: Pavel Černoch

17.10.2012 | 11397

0,-

  • telefon: 603387834

Asistent - referent obchodu a služeb