Inzerce práce na plný úvazek

V celé ČR a kategorii Práce - nabídky, poptávky/Plný úvazek je 816 inzerátů.

Administrativní pracovník/ce

Kvalita, invence, férový osobní přístup nebo třeba týmová spolupráce jsou jedny z hodnot, které má naše společnost SPACE COM spol. s r.o. v základním kamenu již od roku 2000. Orientujeme se na služby, jak pro korporátní, tak pro koncové zákazníky v oblastech IT, Internet a datové sítě, servis, kamerové a dohledové systémy, datové služby, servery a domény, EZS, pokladní systémy, SAT, TV a mnoho dalšího. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu pro oblast administrativy. Hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Mít chuť se učit a posouvat dál • Pracovní doba 2x týdně 7:30-16:30 hod., 3x týdně 7:30 – 15:30 hod. Předchozí zkušenosti s WORD, EXCEL, OUTLOOK, POHODA jsou výhodou. Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32730

Odpovědět  

0,-

Administrativní pracovník/ce

Konzultant/ka

Nejdůležitější je péče o naše zákazníky. Jsi nadšený, komunikativní a asertivní? Pak hledáme právě tebe! Právě rozšiřujeme náš pracovní tým a hledáme aktivní kolegy/kolegyně, kteří budou efektivně vyřizovat příchozí hovory a emaily s požadavky našich nových i stávajících zákazníků. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s klienty, kolegy, institucemi, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, uzavírání smluv, příjem bezhotovostních i hotovostních plateb a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na pozici Konzultanta poznáte svět telekomunikačních technologií. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Výborné komunikační schopnosti • Pro-zákaznický přístup • Mít chuť se učit a posouvat dál • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Úsměv ve tváři  Předchozí zkušenosti s Word, Excel, Outlook, Pohoda a s péčí o zákazníky velikou výhodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32745

Odpovědět  

0,-

Konzultant/ka

Obchodní asistent/ka

Nejdůležitější je péče o naše zákazníky. Jsi nadšený, komunikativní a asertivní? Pak hledáme právě tebe! Právě rozšiřujeme náš pracovní tým a hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, doporučování vhodných produktů, cenová kalkulace, uzavírání smluv a administrativa spojená s chodem kanceláře. Komunikace a plánování v koordinaci s technickým oddělením. Na co se můžete těšit: • Mladý přátelský kolektiv • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Smlouva na dobu neurčitou • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma • Pracovní doba: plný úvazek 8,5hod., resp. 42,5hod./týdně Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Spolehlivost a samostatné rozhodování • Komunikativnost, pro-aktivní přístup, invenci • Optimalizaci prac. úkonů, vytváření vlastních prac. efektivních postupů • Péče o zákazníky, stanovení cenových nabídek • Zájem o IT technologie a marketing Zkušenosti s WORD, EXCEL, POHODA, OUTLOOK a prodejem IT technologií výhodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32746

Odpovědět  

0,-

Obchodní asistent/ka

Prodavačku do cukrárny - pekárny

Cukrárna - pekárna v centru Prahy u stanice metra Můstek přijme šikovnou, sympatickou a milou prodavačku. Na plný úvazek i na brigádu.

17.5.2021 | 32767

Odpovědět  

0,-

Prodavačku do cukrárny - pekárny

Administrativní pracovník

Náplň práce • Kompletní zpracování objednávek a dat • Komunikace s partnery, zákazníky • Práce s interním informačním systémem • Administrativní podpora Požadujeme • Minimálně SŠ vzdělání • Komunikativní znalost AJ (B1 – B2) • Znalost MS office na uživatelské úrovni • Komunikační a organizační schopnosti • Aktivní pracovní nasazení • Pečlivost Nabízíme • Zázemí velmi silné mezinárodní společnosti • Motivující příjem • Mladý kolektiv a příjemné pracovní prostředí • Každodenní aktivní využívání cizího jazyka • Možnost kariérního růstu • Pracovní dobu od 8:00 do 16:00 hod. • Lokalita pracoviště Žižkov (Praga) V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení. Kontakt: Aleksandra Ludkiewicz office@2press.pl +48 574 224 228

19.5.2021 | 32786

Odpovědět  

0,-

Administrativní pracovník

Zednik

Sháním zedníka s řidíckým průkazem B.karlovarsky kraj .volejte na tel 720 687 442

Banýr | 20.5.2021 | 32803

Odpovědět  

0,-

Zednik

volné místo čerpací stanice

hledáme zaměstnance na volné místo na čerpací stanici Hradec nad Svitavou

Ing.Markéta Vybíhalová | 26.5.2021 | 32854

Odpovědět  

23 000,-

volné místo čerpací stanice

Řidič mezinárodní dopravy

Hledáme řidiče pro mezinárodní dopravu - sklápěcí návěs-cca 50m3.Řidičské oprávnění skupiny C + E. Časová flexibilita. Nástup možný ihned. Mzdové ohodnocení 35-50 tis. Měsíčně

Luboš Carda | 28.5.2021 | 32872

Odpovědět  

0,-

Řidič mezinárodní dopravy

Montér vodovodu a kanalizace

AM Hydromont, s.r.o. Holická 1173/49a 779 00 Olomouc NABÍDKA ZAMĚSTNÁNÍ MONTÉR VODOVODNÍHO A KANALIZAČNÍHO POTRUBÍ Pracovní úvazek: Plný úvazek Minimální kvalifikační předpoklady: vyučení, ŘP sk. B Nástup: Dle dohody Charakteristika pracovní pozice AM Hydromont s.r.o. se specializuje na provádění staveb vodohospodářských, a to zejména inženýrských sítí. Chceme nyní rozšířit svoji dobrou partu o dalšího člena-montéra. Náplň práce - realizace vodovodních řádů a kanalizačních stok - Opravy poruch na vodovodní síti včetně montážních a výkopových prací - Pokládka nových vodovodních řádů Požadujeme - pracovitost, samostatnost, zodpovědnost - řidičský průkaz skupiny B - Platný svářečský průkaz - praxe s montáží vodovodů a kanalizací Nabízíme - jistota stálého platu v rozvíjející se společnosti - výborné platové podmínky - platové ohodnocení až 180 Kč/hodinu - přátelské pracovní prostředí - rozmanitou a nestereotypní práci v perspektivním kolektivu Více informací na tel.: 737 889 582 email: obchod@amhydromont.cz

2.6.2021 | 32968

Odpovědět  

32 000,-

Montér vodovodu a kanalizace

ŘIDIČ SK. “C“

AM Hydromont, s.r.o. Holická 1173/49a 779 00 Olomouc NABÍDKA ZAMĚSTNÁNÍ ŘIDIČ SK. “C“ Pracovní úvazek: Plný úvazek Minimální kvalifikační předpoklady: vyučení, ŘP sk. B Nástup: Dle dohody Charakteristika pracovní pozice AM Hydromont s.r.o. se specializuje na provádění staveb vodohospodářských, a to zejména inženýrských sítí. Chceme nyní rozšířit svoji dobrou partu o dalšího člena-řidiče sk. “C“. Náplň práce - přeprava materiálů + ostatní práce doplňující dle nadřízeného - péče o svěřené vozidlo Požadujeme - pracovitost, samostatnost, zodpovědnost - řidičský průkaz skupiny C - profesní průkaz - praxe v řízení nákladního vozidla - spolehlivost, časovou flexibilitu Nabízíme - jistota stálého platu v rozvíjející se společnosti - výborné platové podmínky - platové ohodnocení až 180 Kč/hodinu - přátelské pracovní prostředí - rozmanitou a nestereotypní práci v perspektivním kolektivu Více informací na tel.: 737 889 582 email: obchod@amhydromont.cz

2.6.2021 | 32969

Odpovědět  

32 000,-

ŘIDIČ SK. “C“