Inzerce práce na hlavní pracovní poměr - HPP

V okrese Brno-město a kategorii Práce - nabídky, poptávky/Hlavní pracovní poměr - HPP je 11 inzerátů.

Uklízeč / uklízečka (pro OZP) - Brno

Společnost OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu / kolegyni. - pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce) - místo výkonu práce: Brno - zkrácený úvazek 10 hodin týdně - mzda 130 Kč za hodinu - pracovní doba dle dohody (ranní/odpolední) - nástup ihned, nebo dohodou - smlouva na HPP Pracovní náplň: - úklid kanceláří, chodby, sociálního zařízení Co Vám můžeme nabídnout: - náborový příspěvek ve výši 5000 Kč - příspěvek za doporučení vhodného kandidáta ve výši 3000 Kč - perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání - práci v prostředí české společnosti - férovou firemní kulturu - vstřícné jednání - práci na hlavní pracovní poměr Požadujeme: - spolehlivost - dochvilnost - zodpovědnost - praxe výhodou Volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na telefonní číslo: 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz

6.9.2024 | 38901

Odpovědět  

130,-

Uklízeč / uklízečka (pro OZP) - Brno

Specialista náboru (M/Ž) - Brno

Do našeho týmu hledáme HR nadšence se specializací na nábor. Hledáme kreativní duši, která ví, kam nejlépe zacílit náborovou kampaň a také ví, jak ji zrealizovat a vyhodnotit! Do společnosti působící v oblasti facility managementu, výrobních procesů a zákaznické péče hledáme „Specialistu náboru“! Pokud to jste právě Vy, tak nám pošlete svůj životopis :-) Co Vás u nás čeká? · vedení a rozvoj týmu náborových pracovníků · odpovědnost za udržení a rozvoj procesu náboru a výběru zaměstnanců pro celou naši společnost · řízení interních výběrových řízení a aktivní účast na pracovních pohovorech · zajištění inzercí volných pracovních míst a odpovědnost za správu a aktualizaci obsahu webových profilech. · odpovědnost za veškerou administrativu týkající se uvedené oblasti včetně přípravy reportů · spolupráce se školami, úřady práce a neziskovými organizacemi · komunikace s kolegy napříč celou firmou Proč k nám? · perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí stabilní české společnosti · adekvátní mzdové ohodnocení · možnost výrazné seberealizace a samostatnosti · podpora vzdělávání, školení a kurzů · 5.bonusový týden dovolené · práci na hlavní pracovní poměr · perspektiva dlouhodobého a stálého zaměstnání · občerstvení přímo na pracovišti · flexibilní rozvržení pracovní doby · auto k dispozici i pro osobní účely Co od vás očekáváme? · SŠ vzdělání s maturitou · zkušenosti v oblasti náboru minimálně 2 roky · silné komunikační a organizační dovednosti · schopnost pracovat samostatně i v týmu · perfektní znalost zákoníku práce · flexibilitu, odpovědnost, týmovost Máme rádi motivační dopisy, tak si na něm určitě dejte záležet. ???? Napište nám, proč by Vás právě taková práce bavila a co ze svých zkušeností a znalostí byste u ní využili.

5.9.2024 | 38894

Odpovědět  

0,-

Specialista náboru (M/Ž) - Brno

Administrativní pracovník oblastního provozního manažera M/Ž - Brno

Společnost OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu / kolegyni. - pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce) - místo výkonu práce: Brno, ul. Jana Babáka - zkrácený úvazek 15 hodin týdně - mzda 140 Kč za hodinu - pracovní doba: ranní - nástup ihned, nebo dohodou - smlouva na HPP Pracovní náplň: - plány práce - objednávky - výdejky - běžná administrativa Co Vám můžeme nabídnout: - náborový příspěvek ve výši 5000 Kč - příspěvek za doporučení vhodného kandidáta ve výši 3000 Kč - perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání - práci v prostředí české společnosti - férovou firemní kulturu - vstřícné jednání - práci na hlavní pracovní poměr Požadujeme: - spolehlivost - dochvilnost - zodpovědnost - praxe výhodou Volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na telefonní číslo: 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz

4.9.2024 | 38886

Odpovědět  

140,-

Administrativní pracovník oblastního provozního manažera M/Ž - Brno

Administrativní pracovník/pracovnice náboru (pro OZP) - Brno

Společnost OPTIMIA rozšiřuje svůj tým a hledá nového kolegu/ kolegyni. - pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce) - místo výkonu práce: Brno, ul. Jana Babáka - úvazek dle dohody - mzda 140 Kč za hodinu - pracovní dobra dle dohody - nástup ihned, nebo dohodou - smlouva na HPP Co vás čeká: - práce ve společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby - budete pracovat na PC, zpracovávat data pro účely společnosti - pravidelná komunikace s uchazeči o zaměstnání - vedení pohovoru s uchazeči, kontrola práce zaměstnanců na pracovištích, evidence spokojenosti zaměstnanců a pravidelná zpětná vazba - administrativa spojená s náborem - komunikace s úřady práce Výhodou bude, pokud budete umět: - pokud jste již pracoval jako administrativní pracovník a jste týmový hráč - pokud budete mít zkušenosti v oblasti personalistiky Co vám můžeme nabídnout: - zajímavou fixní mzdu - stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos - smlouvu na HPP - zkrácený úvazek - 5 týdnů dovolené - občerstvení na pracovišti zdarma - kvalitní a efektivní školení V případě zájmu se těšíme na Váš životopis Pozice je vhodná pouze pro OZP PRVNÍ KONTAKT TELEFONEM (VE VŠEDNÍ DNY OD 8 - 14 HODIN) : 736 646 532, nebo E-MAILEM: nabor@optimia.cz

21.8.2024 | 38823

Odpovědět  

140,-

Administrativní pracovník/pracovnice náboru (pro OZP) - Brno

Asistent/ka účetní

Jsme firma rodinného typu zabývající se klimatizační technikou a tepelnými čerpadly. Rádi bychom navázali spolupráci s nadšeným kolegou či kolegyní, která bude především pečlivá, administrativa bude její hobby a účetní software kamarád ???? Co by Ti nemělo chybět? Být pečlivý – budeš vytvářet záznamy v interních systémech a zpracovávat údaje o zakázkách Také organizovaný – budeš skenovat a zakládat velké množství dokumentů – doklady, účtenky, aj. Mít češtinu v malíku – je třeba vést záznamy bez chyb a efektivně, také budeš komunikovat prostřednictvím e-mailu. Naproti tomu si vystačíš se základní znalostí angličtiny. Co ti nabízíme? Práci na HPP nebo ŽL Moderně vybavené klimatizované pracoviště Pracovní dobu PO – PÁ, volné víkendy Pořádání zážitkových firemních akcí (grilování, koktejl party, vánoční večírky) Kafeterii Pohodlné parkování Je ti daná pozice blízká? Pošli nám svůj životopis, budeme tě kontaktovat. Nástup možný ihned.

Hana Špičáková | 3.8.2022 | 36458

Odpovědět  

0,-

Asistent/ka účetní

Asistentka obchodního oddělení

Jsme rodinná firma zabývající se klimatizační technikou. To, co umíme nejlépe, je chlazení bytů, domů, kanceláří a chat v parném létě. Naše hlavní sezóna je tedy v jarních a letních měsících, kdy máme plné ruce práce, na dovolenou tedy jezdíváme mimo sezónu (jaro, podzim, zvláště pak zima). Rádi bychom navázali spolupráci s nadšenou kolegyní, kterou těší komunikace s klienty, byla by ráda spojkou mezi klientem a technikem, je přátelská a komunikativní. Jaká by naše kolegyně měla být především? Komunikativní a asertivní, protože bude telefonicky sjednávat schůzky pro kolegy obchodníky a techniky, a to s klienty, kteří projevili zájem o koupi klimatizace. Je tedy nezbytné, abys výborně ovládala češtinu. Organizovaná – bude kolegům plánovat trasy výjezdů ke klientům a mít na starosti jejich kalendáře. Ochotná poradit – protože bude zodpovídat dotazy klientů. Pečlivá – bude vytvářet záznamy v interních systémech a zpracovávat údaje o zakázkách, MS Office (word, excel) bys měla běžně používat. Flexibilní – naše hlavní sezóna je v letních měsících, máme tedy nejvíce práce, a proto není možné si v tomto období vybírat dovolenou Co ti nabízíme? Práci na HPP volné víkendy Moderně vybavené klimatizované pracoviště Reprezentativní pracovní místo Pořádání zajímavých firemních akcí Kafeterii Flexibilní pracovní dobu mimo sezónu Pořádání zajímavých firemních akcí (v létě grilování u nás v areálu, v zimě vánoční večírek) Petfriendly kancelář

Radka Mrajcová | 16.11.2021 | 34497

Odpovědět  

0,-

Asistentka obchodního oddělení

Asistentka obchodního oddělení

Jsme rodinná firma zabývající se klimatizační technikou. To, co umíme nejlépe, je chlazení bytů, domů, kanceláří a chat v parném létě. Naše hlavní sezóna je tedy v jarních a letních měsících, kdy máme plné ruce práce, na dovolenou tedy jezdíváme mimo sezónu (jaro, podzim, zvláště pak zima). Rádi bychom navázali spolupráci s nadšenou kolegyní, kterou těší komunikace s klienty, byla by ráda spojkou mezi klientem a technikem, je přátelská a komunikativní. Jaká by naše kolegyně měla být především? Komunikativní a asertivní, protože bude telefonicky sjednávát schůzky pro kolegy obchodníky a techniky, a to s klienty, kteří projevili zájem o koupi klimatizace. Je tedy nezbytné, abys výborně ovládala češtinu. Organizovaná – bude kolegům plánovat trasy výjezdů ke klientům a mít na starosti jejich kalendáře. Ochotná poradit – protože bude zodpovídat dotazy klientů. Pečlivá – bude vytvářet záznamy v interních systémech a zpracovávat údaje o zakázkách, MS Office (word, excel) bys měla běžně používat. Co ti nabízíme? Práci na HPP volné víkendy Moderně vybavené klimatizované pracoviště Reprezentativní pracovní místo Pořádání zajímavých firemních akcí Kafeterii Flexibilní pracovní dobu mimo sezónu Pořádání zajímavých firemních akcí (v létě grilování u nás v areálu, v zimě vánoční večírek) Petfriendly kancelář

Radka Mrajcová | 10.9.2021 | 33965

Odpovědět  

0,-

Asistentka obchodního oddělení

Obchodní referent

Do podnikové prodejny firmy Domestav s.r.o. v Brně ve Velkém Špalíčku hledáme obchodního referenta/ku

Renata Malá | 15.6.2021 | 33135

Odpovědět  

30 000,-

Obchodní referent

Skladník/Skladnice

Rádi vám nabídneme: Práci u úspěšného a významného zaměstnavatele Dlouhodobé a stabilní zaměstnání Systém benefitů (obědy nebo stravenky, penzijní připojištění, nákup produktů na internetu za zvýhodněné ceny a další) Podnikové stravování přímo v areálu firmy Zajímavé finanční ohodnocení Možnost odborného a profesního růstu Věrnostní dovolená Co vás na této pozici čeká: Příprava zboží k expedici dle objednávek Příjem a zaskladnění zboží Evidence vychystaného zboží Zajišťování pravidelných inventur obalového materiálu Spolupráce v týmu Jste to vy? Jste fyzicky zdatní, spolehlivý a máte chuť pracovat? Chcete být u toho, jak rosteme a vymýšlíme nové projekty? Jste manuálně zruční a máte praxi v řízení VZV ?

Iordachi Alexandra | 23.4.2021 | 32397

Odpovědět  

0,-

Skladník/Skladnice

Vedoucí realizací - oblast TZB

Ve společnosti A4 group s.r.o. se specializujeme na komplexní služby (od projektové dokumentace po samostatnou realizaci a následný servis) v oborech: vodovod, kanalizace, plynovod, vytápění, VZT a chlazení. Jsme odborníky v oblasti úprav hydrauliky otopných a chladicích systémů, využíváme moderních technologií a alternativní zdroje a tím pomáháme snižovat energetickou náročnost objektů. V současné době hledáme schopnou posilu na pozici: VEDOUCÍ REALIZACÍ – oblast TZB • V oblasti TZB se cítíte jako ryba ve vodě? • Zvládáte dobře „papíry“, komunikaci i technickou stránku věci? • Chcete dostat příležitost vést samostatně vlastní oblast? • Dokážete najít rychle jednoduchá řešení? • Záleží Vám na perfektně odvedené práci? Pokud ano, možná hledáme právě Vás! Výsledkem Vaší práce bude: • Včas a kvalitně dokončená a předaná stavba (topení, voda, kanalizace, plyn) Co je potřeba? • Technické vzdělání (zaměření na TZB nebo ochota se to naučit) • ŘP sk.B a ochota cestovat • Touhu nezakrnět a chtít se dále profesně zdokonalovat • Prokazatelné výsledky ve Vašich dosavadních aktivitách (práce, brigáda, praxe) Co bude na oplátku? • Pokud si Vás vybereme, stanete se pravou rukou vedení společnosti • Plánujeme další růst společnosti a Vy se budete přímo podílet na vytvoření vlastního týmu – budete si vybírat s kým budete pracovat • Budete koordinovat projekty různé technické specifikace – často se dostaneme k opravdu zajímavým projektům • Vaše práce za Vámi bude vidět • Podpoříme Vás v další odborné i osobnostní kvalifikaci • Za dobře odvedenou práci se náležité odměně rozhodně nevyhnete

Jiří Hanák | 16.3.2021 | 31927

Odpovědět  

0,-

Vedoucí realizací - oblast TZB