Inzerce práce na hlavní pracovní poměr - HPP

V okrese Brno-město a kategorii Práce - nabídky, poptávky/Hlavní pracovní poměr - HPP je 11 inzerátů.

ÚKLIDOVÝ PRACOVNÍK-POMOCNÉ PRÁCE V KUCHYNI

Popis pracovní pozice: Masarykova univerzita Brno menza pedagogická, Poříčí 7 Popis činností pomocné práce v kuchyni- mytí nádobí, pomoc při chystání jídel, úklidové práce Směny ranní HPP 40 hodin /týdně Požadujeme: spolehlivost flexibilitu dochvilnost NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz

Optimia | 13.3.2024 | 38183

Odpovědět  

140,-

ÚKLIDOVÝ PRACOVNÍK-POMOCNÉ PRÁCE V KUCHYNI

Úklid Masarykova univerzita Brno , 40 hod/týdně

Popis pracovní pozice: Menza pedagogická, Poříčí 7 Popis činností pomocné práce v kuchyni- mytí nádobí, pomoc při chystání jídel, úklidové práce Směny ranní 40 hodin týdně Mzda 140,Kč.+10,-Kč osobní hodnocení Požadujeme: spolehlivost flexibilitu dochvilnost NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz

Optimia | 11.3.2024 | 38179

Odpovědět  

140,-

Úklid Masarykova univerzita Brno , 40 hod/týdně

Úklid katastrální úřad Brno 10 hod/týdně

Popis pracovní pozice: Vhodné pro OZP Moravské náměstí Brno Popis činností úklid kanceláří, chodby, wc Směny odpolední úklid- po, st po 17hodině úklid- st, čt, pá po 15hodině plat 130,-kč/hod Požadujeme: spolehlivost flexibilitu dochvilnost NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz

Optimia | 11.3.2024 | 38178

Odpovědět  

130,-

Úklid katastrální úřad Brno 10 hod/týdně

Úklid AG FOODS Group Brno 5 hodin/týdně

Popis pracovní pozice: Vhodné pro OZP Škrobárenská Brno Popis činností úklid kanceláří, kuchyňky, skladu, wc Směny odpolední až po 17.hodině plat 130/hod Požadujeme: spolehlivost flexibilitu dochvilnost NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz

Optimia | 11.3.2024 | 38177

Odpovědět  

130,-

Úklid AG FOODS Group Brno 5 hodin/týdně

Asistent/ka účetní

Jsme firma rodinného typu zabývající se klimatizační technikou a tepelnými čerpadly. Rádi bychom navázali spolupráci s nadšeným kolegou či kolegyní, která bude především pečlivá, administrativa bude její hobby a účetní software kamarád ???? Co by Ti nemělo chybět? Být pečlivý – budeš vytvářet záznamy v interních systémech a zpracovávat údaje o zakázkách Také organizovaný – budeš skenovat a zakládat velké množství dokumentů – doklady, účtenky, aj. Mít češtinu v malíku – je třeba vést záznamy bez chyb a efektivně, také budeš komunikovat prostřednictvím e-mailu. Naproti tomu si vystačíš se základní znalostí angličtiny. Co ti nabízíme? Práci na HPP nebo ŽL Moderně vybavené klimatizované pracoviště Pracovní dobu PO – PÁ, volné víkendy Pořádání zážitkových firemních akcí (grilování, koktejl party, vánoční večírky) Kafeterii Pohodlné parkování Je ti daná pozice blízká? Pošli nám svůj životopis, budeme tě kontaktovat. Nástup možný ihned.

Hana Špičáková | 3.8.2022 | 36458

Odpovědět  

0,-

Asistent/ka účetní

Asistentka obchodního oddělení

Jsme rodinná firma zabývající se klimatizační technikou. To, co umíme nejlépe, je chlazení bytů, domů, kanceláří a chat v parném létě. Naše hlavní sezóna je tedy v jarních a letních měsících, kdy máme plné ruce práce, na dovolenou tedy jezdíváme mimo sezónu (jaro, podzim, zvláště pak zima). Rádi bychom navázali spolupráci s nadšenou kolegyní, kterou těší komunikace s klienty, byla by ráda spojkou mezi klientem a technikem, je přátelská a komunikativní. Jaká by naše kolegyně měla být především? Komunikativní a asertivní, protože bude telefonicky sjednávat schůzky pro kolegy obchodníky a techniky, a to s klienty, kteří projevili zájem o koupi klimatizace. Je tedy nezbytné, abys výborně ovládala češtinu. Organizovaná – bude kolegům plánovat trasy výjezdů ke klientům a mít na starosti jejich kalendáře. Ochotná poradit – protože bude zodpovídat dotazy klientů. Pečlivá – bude vytvářet záznamy v interních systémech a zpracovávat údaje o zakázkách, MS Office (word, excel) bys měla běžně používat. Flexibilní – naše hlavní sezóna je v letních měsících, máme tedy nejvíce práce, a proto není možné si v tomto období vybírat dovolenou Co ti nabízíme? Práci na HPP volné víkendy Moderně vybavené klimatizované pracoviště Reprezentativní pracovní místo Pořádání zajímavých firemních akcí Kafeterii Flexibilní pracovní dobu mimo sezónu Pořádání zajímavých firemních akcí (v létě grilování u nás v areálu, v zimě vánoční večírek) Petfriendly kancelář

Radka Mrajcová | 16.11.2021 | 34497

Odpovědět  

0,-

Asistentka obchodního oddělení

Asistentka obchodního oddělení

Jsme rodinná firma zabývající se klimatizační technikou. To, co umíme nejlépe, je chlazení bytů, domů, kanceláří a chat v parném létě. Naše hlavní sezóna je tedy v jarních a letních měsících, kdy máme plné ruce práce, na dovolenou tedy jezdíváme mimo sezónu (jaro, podzim, zvláště pak zima). Rádi bychom navázali spolupráci s nadšenou kolegyní, kterou těší komunikace s klienty, byla by ráda spojkou mezi klientem a technikem, je přátelská a komunikativní. Jaká by naše kolegyně měla být především? Komunikativní a asertivní, protože bude telefonicky sjednávát schůzky pro kolegy obchodníky a techniky, a to s klienty, kteří projevili zájem o koupi klimatizace. Je tedy nezbytné, abys výborně ovládala češtinu. Organizovaná – bude kolegům plánovat trasy výjezdů ke klientům a mít na starosti jejich kalendáře. Ochotná poradit – protože bude zodpovídat dotazy klientů. Pečlivá – bude vytvářet záznamy v interních systémech a zpracovávat údaje o zakázkách, MS Office (word, excel) bys měla běžně používat. Co ti nabízíme? Práci na HPP volné víkendy Moderně vybavené klimatizované pracoviště Reprezentativní pracovní místo Pořádání zajímavých firemních akcí Kafeterii Flexibilní pracovní dobu mimo sezónu Pořádání zajímavých firemních akcí (v létě grilování u nás v areálu, v zimě vánoční večírek) Petfriendly kancelář

Radka Mrajcová | 10.9.2021 | 33965

Odpovědět  

0,-

Asistentka obchodního oddělení

Obchodní referent

Do podnikové prodejny firmy Domestav s.r.o. v Brně ve Velkém Špalíčku hledáme obchodního referenta/ku

Renata Malá | 15.6.2021 | 33135

Odpovědět  

30 000,-

Obchodní referent

Skladník/Skladnice

Rádi vám nabídneme: Práci u úspěšného a významného zaměstnavatele Dlouhodobé a stabilní zaměstnání Systém benefitů (obědy nebo stravenky, penzijní připojištění, nákup produktů na internetu za zvýhodněné ceny a další) Podnikové stravování přímo v areálu firmy Zajímavé finanční ohodnocení Možnost odborného a profesního růstu Věrnostní dovolená Co vás na této pozici čeká: Příprava zboží k expedici dle objednávek Příjem a zaskladnění zboží Evidence vychystaného zboží Zajišťování pravidelných inventur obalového materiálu Spolupráce v týmu Jste to vy? Jste fyzicky zdatní, spolehlivý a máte chuť pracovat? Chcete být u toho, jak rosteme a vymýšlíme nové projekty? Jste manuálně zruční a máte praxi v řízení VZV ?

Iordachi Alexandra | 23.4.2021 | 32397

Odpovědět  

0,-

Skladník/Skladnice

Vedoucí realizací - oblast TZB

Ve společnosti A4 group s.r.o. se specializujeme na komplexní služby (od projektové dokumentace po samostatnou realizaci a následný servis) v oborech: vodovod, kanalizace, plynovod, vytápění, VZT a chlazení. Jsme odborníky v oblasti úprav hydrauliky otopných a chladicích systémů, využíváme moderních technologií a alternativní zdroje a tím pomáháme snižovat energetickou náročnost objektů. V současné době hledáme schopnou posilu na pozici: VEDOUCÍ REALIZACÍ – oblast TZB • V oblasti TZB se cítíte jako ryba ve vodě? • Zvládáte dobře „papíry“, komunikaci i technickou stránku věci? • Chcete dostat příležitost vést samostatně vlastní oblast? • Dokážete najít rychle jednoduchá řešení? • Záleží Vám na perfektně odvedené práci? Pokud ano, možná hledáme právě Vás! Výsledkem Vaší práce bude: • Včas a kvalitně dokončená a předaná stavba (topení, voda, kanalizace, plyn) Co je potřeba? • Technické vzdělání (zaměření na TZB nebo ochota se to naučit) • ŘP sk.B a ochota cestovat • Touhu nezakrnět a chtít se dále profesně zdokonalovat • Prokazatelné výsledky ve Vašich dosavadních aktivitách (práce, brigáda, praxe) Co bude na oplátku? • Pokud si Vás vybereme, stanete se pravou rukou vedení společnosti • Plánujeme další růst společnosti a Vy se budete přímo podílet na vytvoření vlastního týmu – budete si vybírat s kým budete pracovat • Budete koordinovat projekty různé technické specifikace – často se dostaneme k opravdu zajímavým projektům • Vaše práce za Vámi bude vidět • Podpoříme Vás v další odborné i osobnostní kvalifikaci • Za dobře odvedenou práci se náležité odměně rozhodně nevyhnete

Jiří Hanák | 16.3.2021 | 31927

Odpovědět  

0,-

Vedoucí realizací - oblast TZB