Inzerce práce - pracovní nabídky a poptávky

V okrese Brno-město a kategorii Práce - nabídky, poptávky/Práce - nabídky, poptávky je 20 inzerátů.

Ostraha, vrátný, strážný (pro OZP) - Brno

Nabídka práce na volnou pozici pro společnost OPTIMIA facility s.r.o. Hledáme pracovníka (vhodné pro OZP s invalidním důchodem) na plný/zkrácený úvazek v obci Brno, ul. Hlinky. - úvazek 40 hodin týdně - mzda 120 Kč za hodinu - pracovní doba: 12 hodinové směny (denní + noční) - nutný certifikát strážného - nástup ihned - smlouva na HPP Pracovní náplň: - zajištění chodu recepce a podzemního parkoviště - obchůzková činnost Nabízíme stabilního zaměstnavatele, férovou firemní kulturu a vstřícné jednání. Požadujeme spolehlivost, dochvilnost, smysl pro pořádek. PRVNÍ KONTAKT TELEFONEM (VE VŠEDNÍ DNY OD 8 - 14 HODIN) : 736 646 532, nebo E-MAILEM: nabor@optimia.cz NECHODIT NA PRACOVIŠTĚ !

16.6.2024 | 38588

Odpovědět  

120,-

Ostraha, vrátný, strážný  (pro OZP) - Brno

Administrativní pracovník oblastního manažera (pro OZP) - Brno

Nabídka práce na volnou pozici pro společnost OPTIMIA sociální podnik s.r.o. Hledáme pracovníka (vhodné pro OZP s invalidním důchodem) na zkrácený úvazek v obci Brno, ul. Jana Babáka. - úvazek 15 hodin týdně - mzda 7500 Kč za hodinu + 1500 Kč osobní ohodnocení - pracovní doba: ranní - nástup ihned - smlouva na HPP Pracovní náplň: Administrativní činnosti: - plány práce - objednávky - výdejky Nabízíme stabilního zaměstnavatele, férovou firemní kulturu a vstřícné jednání. Požadavky: - práce na PC - spolehlivost, pečlivost. PRVNÍ KONTAKT TELEFONEM (OD 8 - 14 HODIN): 736 646 532, nebo E-MAILEM: nabor@optimia.cz NECHODIT NA PRACOVIŠTĚ !

13.6.2024 | 38564

Odpovědět  

9 000,-

Administrativní pracovník oblastního manažera (pro OZP) - Brno

Provozní vedoucí úklidu - Brno

Nabídka práce na volnou pozici pro společnost OPTIMIA facility s.r.o. Hledáme pracovníka (vhodné i pro OZP) v obci Brno. - úvazek 40 hodin týdně - plat 35 000 Kč za měsíc - pracovní doba dle potřeb - nástup ihned - smlouva na HPP Co vás čeká: - komunikace s uchazeči o zaměstnání - práce s interním systémem - kontrola a evidence školení pracovníků (PO a BOZP, používaní chemie a čistících prostředků, vybavení a strojů) - evidence a kontrola odpracovaných hodin - zpracování podkladů pro provozního manažera - kontrola kvality prováděných prací na přidělených zakázkách - každodenní ježdění po jihomoravském kraji Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: - praxe na pozici dispečera výhodou, není podmínkou - organizační dovednosti a zkušenosti při jednání s uchazeči - zpracovávání podkladů k docházkám zaměstnanců v interním systému - znalost personálních postupů a zkušenosti při náboru nových pracovníků - zkušenost s úklidy drah SŽDC velkou výhodou - spolehlivost, samostatnost, loajalita - řidičský průkaz sk.B Co vám můžeme nabídnout: - zajímavou práci v prostředí stabilní české společnosti - možnost plánování pracovní doby - podporu vzdělávání, školení a kurzů - osobní ohodnocení dle pracovního výkonu - práci na hlavní pracovní poměr - 25 dní dovolené - auto i k osobním účelům - perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání Těšíme se na Váš životopis. PRVNÍ KONTAKT TELEFONEM : 733 151 666, nebo EMAILEM: nabor@optimia.cz NECHODIT NA PRACOVIŠTĚ !!

5.6.2024 | 38509

Odpovědět  

35 000,-

Provozní vedoucí úklidu - Brno

Personalista / Personalistka - Brno

Nabídka práce na volnou pozici pro společnost OPTIMIA facility s.r.o. Hledáme pracovníka na plný úvazek v Brně, ul. Jana Babáka. - úvazek 40 hodin týdně - mzda 30000 Kč za hodinu + 5000 Kč osobní ohodnocení - pracovní doba: 7:00 - 15:30 - nástup ihned - smlouva na HPP Pracovní náplň: - vyřizování a zpracování pracovněprávní dokumentace ohledně vzniku, průběhu a ukončení zaměstnanců (včetně cizinců) - komunikace s ÚP - odpovědnost za dodržování zákonných norem a termínů Nabízíme stabilního zaměstnavatele, férovou firemní kulturu a vstřícné jednání. Požadavky: - zkušenosti v oboru - práce na PC - spolehlivost, pečlivost PRVNÍ KONTAKT TELEFONEM : 733 151 666, nebo EMAILEM: nabor@optimia.cz NECHODIT NA PRACOVIŠTĚ !!

5.6.2024 | 38504

Odpovědět  

35 000,-

Personalista / Personalistka - Brno

Mzdový / mzdová účetní (vhodné i pro OZP) - Brno

Nabídka práce na volnou pozici pro OPTIMIA facility s.r.o. Hledáme pracovníka/pracovnici (vhodné i pro OZP s invalidním důchodem) na částečný úvazek v Brně. - úvazek 40 hodin týdně - nástup ihned - smlouva na HPP Co vás čeká: - zpracování mezd v souladu s platnými zákony a předpisy - provádění analýz mezd v souladu se strategií firmy - odpovědnost za úplnost a archivaci veškeré dokumentace týkající se mezd - úzká spolupráce s personalistkou firmy - zpracování exekučních příkazů Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: - znalost mzdové problematiky a související legislativy, s přesahem znalostí do personalistiky – praxe minimálně 2 roky - uživatelská znalost práce v MS Office - samostatnost, odpovědnost, preciznost - příjemné vystupování a schopnost týmové spolupráce - praxi v programu Pamica Co vám můžeme nabídnout: - perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí stabilní české společnosti - adekvátní mzdové ohodnocení - podporu vzdělávání, školení a kurzů - 5.bonusový týden dovolené - práci na hlavní pracovní poměr - práce na plný i zkrácený úvazek DPP (možnost práce i pár dnů v měsíci) - perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání - flexibilní rozvržení pracovní doby - podporu vedení společnosti Pozice vhodná i pro OZP Těšíme se na Váš životopis. PRVNÍ KONTAKT TELEFONEM : 733 151 666, nebo EMAILEM nabor@optimia.cz NECHODIT NA PRACOVIŠTĚ !

21.5.2024 | 38416

Odpovědět  

0,-

Mzdový / mzdová účetní (vhodné i pro OZP) - Brno

Asistent/ka účetní

Jsme firma rodinného typu zabývající se klimatizační technikou a tepelnými čerpadly. Rádi bychom navázali spolupráci s nadšeným kolegou či kolegyní, která bude především pečlivá, administrativa bude její hobby a účetní software kamarád ???? Co by Ti nemělo chybět? Být pečlivý – budeš vytvářet záznamy v interních systémech a zpracovávat údaje o zakázkách Také organizovaný – budeš skenovat a zakládat velké množství dokumentů – doklady, účtenky, aj. Mít češtinu v malíku – je třeba vést záznamy bez chyb a efektivně, také budeš komunikovat prostřednictvím e-mailu. Naproti tomu si vystačíš se základní znalostí angličtiny. Co ti nabízíme? Práci na HPP nebo ŽL Moderně vybavené klimatizované pracoviště Pracovní dobu PO – PÁ, volné víkendy Pořádání zážitkových firemních akcí (grilování, koktejl party, vánoční večírky) Kafeterii Pohodlné parkování Je ti daná pozice blízká? Pošli nám svůj životopis, budeme tě kontaktovat. Nástup možný ihned.

Hana Špičáková | 3.8.2022 | 36458

Odpovědět  

0,-

Asistent/ka účetní

Zednické práce

Hledám zedníky, obkladače, sádrokartonář. Brno a Jižní Morava. Platové podmínky na čísle 702888051

23.2.2022 | 35416

Odpovědět  

0,-

Zednické práce

Administrativa - více pozic

Dobrý den, v roce 2022 stále hledáme spolupracovníky na pozice: odborný asistent/ka, recepční, obchodní zástupce nebo manažer kanceláře. Jde převážně o administrativní práci v nově zrekonstruovaných kancelářích v centru Brna v příjemném a mladém kolektivu. Kanceláře jsou dostupné jak autem, tak městskou hromadnou dopravou. Přijďte na příjemný pracovní pohovor, dozvědět se více informací o jednotlivých pozicích a možnostech pro Vás. Podmínky: min. 18 let, maturita, čistý trestní rejstřík, řidičský průkaz sk. B výhodou V případě zájmu o bližší informace nám zašlete životopis na personal.hr@seznam.cz a my se Vám v případě zájmu ozveme.

Daniel Hofírek | 11.1.2022 | 35049

Odpovědět  

0,-

Administrativa - více pozic

Asistentka obchodního oddělení

Jsme rodinná firma zabývající se klimatizační technikou. To, co umíme nejlépe, je chlazení bytů, domů, kanceláří a chat v parném létě. Naše hlavní sezóna je tedy v jarních a letních měsících, kdy máme plné ruce práce, na dovolenou tedy jezdíváme mimo sezónu (jaro, podzim, zvláště pak zima). Rádi bychom navázali spolupráci s nadšenou kolegyní, kterou těší komunikace s klienty, byla by ráda spojkou mezi klientem a technikem, je přátelská a komunikativní. Jaká by naše kolegyně měla být především? Komunikativní a asertivní, protože bude telefonicky sjednávat schůzky pro kolegy obchodníky a techniky, a to s klienty, kteří projevili zájem o koupi klimatizace. Je tedy nezbytné, abys výborně ovládala češtinu. Organizovaná – bude kolegům plánovat trasy výjezdů ke klientům a mít na starosti jejich kalendáře. Ochotná poradit – protože bude zodpovídat dotazy klientů. Pečlivá – bude vytvářet záznamy v interních systémech a zpracovávat údaje o zakázkách, MS Office (word, excel) bys měla běžně používat. Flexibilní – naše hlavní sezóna je v letních měsících, máme tedy nejvíce práce, a proto není možné si v tomto období vybírat dovolenou Co ti nabízíme? Práci na HPP volné víkendy Moderně vybavené klimatizované pracoviště Reprezentativní pracovní místo Pořádání zajímavých firemních akcí Kafeterii Flexibilní pracovní dobu mimo sezónu Pořádání zajímavých firemních akcí (v létě grilování u nás v areálu, v zimě vánoční večírek) Petfriendly kancelář

Radka Mrajcová | 16.11.2021 | 34497

Odpovědět  

0,-

Asistentka obchodního oddělení

Hlavní účetní – zkrácený úvazek

Jsme rodinná firma zabývající se klimatizační technikou. To, co umíme nejlépe, je chlazení bytů, domů a chat v parném létě. Naše hlavní sezóna je tedy v jarních a letních měsících, kdy máme plné ruce práce. Rádi bychom navázali spolupráci s nadšeným kolegou či kolegyní, která bude především pečlivá, samostatná, administrativa bude její hobby a účetní software starý kamarád ???? Náplň práce: • kompletní vedení účetnictví - kontrola a účtování veškerých účetních operací • kontrola práce podřízené, její metodické i operativní vedení • zpracování a kontrola měsíční, čtvrtletní a roční účetní závěrky • komunikace s příslušnými úřady, spolupráce s auditory, daňovými poradci a bankovními institucemi, sklady, dodavateli • vyhotovení daňových přiznání k DPH a kontrolního souhrnného hlášení, přiznání k dani silniční • evidence majetku (drobného a dlouhodobého majetku) • zpracování přehledů pro SP, ZP • Práce se skladovou evidencí Bez čeho se neobejdeme: • Znalosti podvojného účetnictví a českých účetních standardů • Znalosti daňové legislativy a právního rámce ČR – případně schopnost dohledat v příslušných zákonech • Praxe v účetním programu Pohoda – pokročilý uživatel • Znalosti práce na PC (MS Office – Word, Excel) • Praxe na obdobné pozici • Schopnosti učit se novým věcem a vzdělávat se v oblasti účetnictví • Nástupu v listopadu 2021 Co nabízíme? • Práci na zkrácený úvazek či ŽL • Moderně vybavené klimatizované pracoviště • Pracovní dobu PO – PÁ, volné víkendy • Reprezentativní pracovní místo • Možnost občasné práce z domu • NB a mobil • Vzdělávací kurzy • Pořádání zážitkových firemních akcí (grilování, koktejl party, vánoční večírky) • Kafeterii • Možnost pohodlného parkování před budovou

Radka Mrajcová | 14.10.2021 | 34243

Odpovědět  

0,-

Hlavní účetní – zkrácený úvazek