Inzerce práce na plný úvazek

V kraji Kraj Vysočina a kategorii Práce - nabídky, poptávky/Plný úvazek je 24 inzerátů.

We form the best team. Join us!

You don´t need any special education or experience! LITE se více jak 16 let zabývá netradiční a velice efektivní výukou angličtiny. V současné době hledá lektory pro pobočku JIHLAVA A PELHŘIMOV. Základní podmínkou je dobrá znalost angličtiny, obrovská chuť a ochota pracovat. Požadujeme: 1. výbornou znalost angličtiny. 2. ochotu vzdělávat se a pracovat na své profesionalitě. 3. časovou flexibilitu. 4. samostatnost a zodpovědnost za vlastní výsledky. Nabízíme: 1. týmovou spolupráci. 3. výbornou příležitost profesního i osobního rozvoje a růstu. 4. unikátní know-how osvědčené ve světě i v ČR. Web: www.lite.cz

Veronika Horká | 24.4.2014 | 15788

Odpovědět  

0,-

We form the best team. Join us!

Obchodní konzultant

Do svého týmu hledám vhodné kandidáty na pozici obchodní konzultant. Co bude náplní Vaší práce: • obchod v oblasti pojištění a financí • dlouhodobý klientský servis pro stávající klienty (kmen ČP) • vyhledávání nových obchodních příležitosti • vytváření vlastního portfolia kl ientů • odborný a osobní růst Co očekávám: • minimálně SŠ vzdělání s maturitou • příjemné vystupování, proklientský přístup, komunikativnost • energii a chuť do práce • uživatelskou znalost práce s PC • řidičský průkaz sk. B a vlastní auto výhodou •zkušenost v oboru pojišťovnictví či v obchodě výhodou Nabízím Vám: • finanční podpora ve formě paušální odměny po dobu roční adaptace až 129 000,- • provizní systém odměňvání ze sjednaných obchodů • příspěvěk na výpočetní techniku ve výši 3000,- a zvýhodněný mobilní tarif • kancelářské zázemí v budově České po jišťovny • stála podpora manažera obchodního týmu a zázemí stabilní společnosti, vítěze soutěže Pojišťovna roku 2013 a Pojišťovna desetiletí Lokalita: Havlíčkobrodsko, Chotěbořsko, Světelsko Nástup: dle dohody Líbí se Vám moje nabídka, zašlete mi svůj životopis. Ráda se s Vámi setkám ve výběrovém řízení na tuto pozici.

Zdeňka Medová | 1.10.2014 | 17001

Odpovědět  

30 000,-

Obchodní konzultant

Přivýdělek 10 - 25 tisíc

Vydělejte si 10 – 25.000,- Kč ve volném čase. Hledáme spolupracovníky na VPP i HPP. Zajímavá práce v perspektivním oboru, zaškolení, flexibilní pracovní doba, zajímavé ohodnocení a odměny. Požadujeme serióznost a komunikativnost. Vhodné i pro ženy na MD. Více na www.pzdgroup.cz/vachova nebo volejte 725857155

Vachová Hana | 9.10.2014 | 759

Odpovědět  

1,-

Přivýdělek 10 - 25 tisíc

PC, Net,flexibilita

Hledáme spolupracovníky do týmové práce. Chceme Vám představit příležitost, díky které můžete pracovat z domova, řídit svůj čas a výši Vašich příjmů.

Ing. Věra Stočková | 5.12.2014 | 17278

Odpovědět  

10 000,-

PC, Net,flexibilita

Velmi dobře platíme!

Hledáme šikovného a pracovitého kolegu nebo kolegyni pro organizačně administrativní práci v kanceláři Jihlava. Předpoklady: zodpovědnost a pracovitost, chuť vydělat si peníze, přístup k internetu, zákl.znalost práce na PC - internet. Možno jako přivýdělek, IČO vítáno. Město: Jihlava, Polná, Luka nad Jihlavou, Dolní Cerekev, St.Říše ....

Jana Řádová | 8.12.2015 | 18305

Odpovědět  

1,-

Velmi dobře platíme!

Kancelář v Jihlavě

Plazmovací centrum Jihlava hledá zájemce o spolupráci! Zajímáte se o alternativní medicínu, a chcete svůj zájem posunout na zcela novou úroveň? Pak hledáme právě Vás! Požadujeme: - komunikativní dovednosti a příjemné vystupování - zájem o alternativní medicínu - znalost práce na PC a správa webu - samostatnost - ochotu učit se novým věcem - čistý trestní rejstřík Nabízíme: - zázemí již zavedeného centra - vybavenou poradnu v centru Jihlavy - práci v hlavním či vedlejším pracovním poměru - finančně zajímavé ohodnocení - možnost pronajmu jedné místnosti Práce ve zdravotnictví a vlastní zkušenost s alternativní medicínou výhodou. Web: http://www.odkoven.cz

Josef Dvořák | 21.6.2016 | 19273

Odpovědět  

1,-

Kancelář v Jihlavě

obchodní konzultant

Nezáleží nám na Tvé praxi, zkušenostech nebo vzdělání, stačí, abys měl chuť učit se novým věcem a pracovat na úspěšném projektu, ovládat komunikaci a být časově flexibilní(8,5 hod. denně v prac. dny) V případě zájmu zasílejte svá CV na crazyhorse10@email.cz Bližší info získáte na pohovoru, pokud si Vás vybereme. (Nejedná se o prodej)

Miroslav Pech | 19.11.2020 | 29717

Odpovědět  

0,-

obchodní konzultant

Administrativní pracovník/ce

Kvalita, invence, férový osobní přístup nebo třeba týmová spolupráce jsou jedny z hodnot, které má naše společnost SPACE COM spol. s r.o. v základním kamenu již od roku 2000. Orientujeme se na služby, jak pro korporátní, tak pro koncové zákazníky v oblastech IT, Internet a datové sítě, servis, kamerové a dohledové systémy, datové služby, servery a domény, EZS, pokladní systémy, SAT, TV a mnoho dalšího. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu pro oblast administrativy. Hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Mít chuť se učit a posouvat dál • Pracovní doba 2x týdně 7:30-16:30 hod., 3x týdně 7:30 – 15:30 hod. Předchozí zkušenosti s WORD, EXCEL, OUTLOOK, POHODA jsou výhodou. Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

14.5.2021 | 32729

Odpovědět  

0,-

Administrativní pracovník/ce

Administrativní pracovník/ce

Kvalita, invence, férový osobní přístup nebo třeba týmová spolupráce jsou jedny z hodnot, které má naše společnost SPACE COM spol. s r.o. v základním kamenu již od roku 2000. Orientujeme se na služby, jak pro korporátní, tak pro koncové zákazníky v oblastech IT, Internet a datové sítě, servis, kamerové a dohledové systémy, datové služby, servery a domény, EZS, pokladní systémy, SAT, TV a mnoho dalšího. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu pro oblast administrativy. Hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Mít chuť se učit a posouvat dál • Pracovní doba 2x týdně 7:30-16:30 hod., 3x týdně 7:30 – 15:30 hod. Předchozí zkušenosti s WORD, EXCEL, OUTLOOK, POHODA jsou výhodou. Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32730

Odpovědět  

0,-

Administrativní pracovník/ce

Konzultant/ka

Nejdůležitější je péče o naše zákazníky. Jsi nadšený, komunikativní a asertivní? Pak hledáme právě tebe! Právě rozšiřujeme náš pracovní tým a hledáme aktivní kolegy/kolegyně, kteří budou efektivně vyřizovat příchozí hovory a emaily s požadavky našich nových i stávajících zákazníků. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s klienty, kolegy, institucemi, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, uzavírání smluv, příjem bezhotovostních i hotovostních plateb a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na pozici Konzultanta poznáte svět telekomunikačních technologií. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Výborné komunikační schopnosti • Pro-zákaznický přístup • Mít chuť se učit a posouvat dál • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Úsměv ve tváři  Předchozí zkušenosti s Word, Excel, Outlook, Pohoda a s péčí o zákazníky velikou výhodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32745

Odpovědět  

0,-

Konzultant/ka