Inzerce práce na plný úvazek

V celé ČR a kategorii Práce - nabídky, poptávky/Plný úvazek je 816 inzerátů.

Zednik

Sháním zedníka s řidíckým průkazem B.karlovarsky kraj .volejte na tel 720 687 442

Banýr | 20.5.2021 | 32803

Odpovědět  

0,-

Zednik

Administrativní pracovník

Náplň práce • Kompletní zpracování objednávek a dat • Komunikace s partnery, zákazníky • Práce s interním informačním systémem • Administrativní podpora Požadujeme • Minimálně SŠ vzdělání • Komunikativní znalost AJ (B1 – B2) • Znalost MS office na uživatelské úrovni • Komunikační a organizační schopnosti • Aktivní pracovní nasazení • Pečlivost Nabízíme • Zázemí velmi silné mezinárodní společnosti • Motivující příjem • Mladý kolektiv a příjemné pracovní prostředí • Každodenní aktivní využívání cizího jazyka • Možnost kariérního růstu • Pracovní dobu od 8:00 do 16:00 hod. • Lokalita pracoviště Žižkov (Praga) V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení. Kontakt: Aleksandra Ludkiewicz office@2press.pl +48 574 224 228

19.5.2021 | 32786

Odpovědět  

0,-

Administrativní pracovník

Prodavačku do cukrárny - pekárny

Cukrárna - pekárna v centru Prahy u stanice metra Můstek přijme šikovnou, sympatickou a milou prodavačku. Na plný úvazek i na brigádu.

17.5.2021 | 32767

Odpovědět  

0,-

Prodavačku do cukrárny - pekárny

Obchodní asistent/ka

Nejdůležitější je péče o naše zákazníky. Jsi nadšený, komunikativní a asertivní? Pak hledáme právě tebe! Právě rozšiřujeme náš pracovní tým a hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, doporučování vhodných produktů, cenová kalkulace, uzavírání smluv a administrativa spojená s chodem kanceláře. Komunikace a plánování v koordinaci s technickým oddělením. Na co se můžete těšit: • Mladý přátelský kolektiv • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Smlouva na dobu neurčitou • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma • Pracovní doba: plný úvazek 8,5hod., resp. 42,5hod./týdně Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Spolehlivost a samostatné rozhodování • Komunikativnost, pro-aktivní přístup, invenci • Optimalizaci prac. úkonů, vytváření vlastních prac. efektivních postupů • Péče o zákazníky, stanovení cenových nabídek • Zájem o IT technologie a marketing Zkušenosti s WORD, EXCEL, POHODA, OUTLOOK a prodejem IT technologií výhodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32746

Odpovědět  

0,-

Obchodní asistent/ka

Konzultant/ka

Nejdůležitější je péče o naše zákazníky. Jsi nadšený, komunikativní a asertivní? Pak hledáme právě tebe! Právě rozšiřujeme náš pracovní tým a hledáme aktivní kolegy/kolegyně, kteří budou efektivně vyřizovat příchozí hovory a emaily s požadavky našich nových i stávajících zákazníků. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s klienty, kolegy, institucemi, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, uzavírání smluv, příjem bezhotovostních i hotovostních plateb a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na pozici Konzultanta poznáte svět telekomunikačních technologií. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Výborné komunikační schopnosti • Pro-zákaznický přístup • Mít chuť se učit a posouvat dál • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Úsměv ve tváři  Předchozí zkušenosti s Word, Excel, Outlook, Pohoda a s péčí o zákazníky velikou výhodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32745

Odpovědět  

0,-

Konzultant/ka

Administrativní pracovník/ce

Kvalita, invence, férový osobní přístup nebo třeba týmová spolupráce jsou jedny z hodnot, které má naše společnost SPACE COM spol. s r.o. v základním kamenu již od roku 2000. Orientujeme se na služby, jak pro korporátní, tak pro koncové zákazníky v oblastech IT, Internet a datové sítě, servis, kamerové a dohledové systémy, datové služby, servery a domény, EZS, pokladní systémy, SAT, TV a mnoho dalšího. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu pro oblast administrativy. Hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Mít chuť se učit a posouvat dál • Pracovní doba 2x týdně 7:30-16:30 hod., 3x týdně 7:30 – 15:30 hod. Předchozí zkušenosti s WORD, EXCEL, OUTLOOK, POHODA jsou výhodou. Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32730

Odpovědět  

0,-

Administrativní pracovník/ce

Administrativní pracovník/ce

Kvalita, invence, férový osobní přístup nebo třeba týmová spolupráce jsou jedny z hodnot, které má naše společnost SPACE COM spol. s r.o. v základním kamenu již od roku 2000. Orientujeme se na služby, jak pro korporátní, tak pro koncové zákazníky v oblastech IT, Internet a datové sítě, servis, kamerové a dohledové systémy, datové služby, servery a domény, EZS, pokladní systémy, SAT, TV a mnoho dalšího. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu pro oblast administrativy. Hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Mít chuť se učit a posouvat dál • Pracovní doba 2x týdně 7:30-16:30 hod., 3x týdně 7:30 – 15:30 hod. Předchozí zkušenosti s WORD, EXCEL, OUTLOOK, POHODA jsou výhodou. Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

14.5.2021 | 32729

Odpovědět  

0,-

Administrativní pracovník/ce

Security

Přijmeme spolehlivého a zodpovědného strážného (žena/muž) s výbornou znalostí českého jazyka. Jedná se o fyzickou kontrolu osob při vstupu/odchodu z práce. Mzda: 130 Kč/hod hrubého + bonusy (HPP, DPP). Pracovní doba: od 3:30 do 13:00. Lokalita: Praha 6 - zastávka tramvaje - Divoká Šárka. Nástup možný hned. Požadujeme: Čistý výpis z rejstříků trestů (nutno doložit při pohovoru), Zodpovědnost, dochvilnost, slušné vystupování. V případě zájmu pište sms na tel 778598108

Michal Mašek | 12.5.2021 | 32685

Odpovědět  

25 000,-

Security

Hledá se PRACOVNÍK/CE provozu Rychlého občerstvení

Hledáme pracovníky do nového konceptu Rychlého občerstvení v Praze. Místo výkonu práce DBK Budějovická nebo OC Bořislavka. Pracovní doba krátký/dlouhý týden. Požadujeme: - týmového ducha - osobu, která zvládne práci pod stresem - nepožadujeme praxi v oboru gastronomie, vše naučíme - dlouhodobou spolupráci - spolehlivost - dochvilnost - trestní bezúhonnost - potravinářský průkaz, (pokud nemáte, pomůžeme zařídit) Nabízíme: - dlouhodobou spolupráci s možností navýšením mzdy každých 4-6 měsíců - věrnosti si ceníme a také ji náležitě odměníme - samozřejmostí jsou dýška od zákazníků, které jsou ve 100% přenechány obsluze - formu spolupráce HPP nebo na IČO - plnou podporu v začátcích, včetně vstupního školení - možnost kariérního růstu na Vedoucí/ho pobočky už po 3-6 měsících, možnost také v budoucnu povýšit na Managera pobočkové sítě - plat ve výši 25 000 až 33 000,- Kč Nástup od 1.6.2021. Vaše představení či životopis zasílejte na e-mailovou adresu: manager.volos@gmail.com.

Jakub | 30.4.2021 | 32514

Odpovědět  

0,-

Hledá se PRACOVNÍK/CE provozu Rychlého občerstvení

Mechanik

Automechanik,elektrikar,opravar-hledame kluka,co zna motory,praxe neni nutna,ale vyhodou,prac.doba pondeli az patek 9-17hod

Jirka | 13.4.2021 | 32273

Odpovědět  

0,-

Mechanik