Inzerát: Administrativní pracovník / pracovnice nákupu (pro OZP) - Ostrava

  • Moravskoslezský kraj
  • okres Ostrava-město

Společnost OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu/ kolegyni. - pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce) - místo výkonu práce: Ostrava - zkrácený úvazek 20 hodin týdně - mzda 10000 Kč za měsíc - pracovní doba dle dohody - nástup ihned, nebo dohodou - smlouva na HPP Pracovní náplň: · Zpracování objednávek pro E - Shop; · Administrativní práce spojené s E – Shopem a nákupem, · Příjemky a výdejky v systému POHODA; · příjem zboží na sklad a tvorba vydané objednávky v systému POHODA; · Kontrola dodaného a objednaného zboží; · Zajištění přepravy a odeslání zboží k zákazníkovi; · Kompletní zpracování interních a externích objednávek v E-Shopu; · Zjišťování dostupnosti a skladových zásob zboží u dodavatelů E-Shopu; · Zpracování a zaslání zálohové faktury, kontrola platby zákazníka; · Objednání zboží u dodavatelů, vkládání zboží do nákupního košíku; · Při nedostupnosti zboží náhrada jiným zbožím; · Zajištění svozu dopravcem, příprava a odeslání zboží koncovým zákazníkům; · Firemní emailová korespondence, komunikace s dodavatelem; Co Vám můžeme nabídnout: - perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání - práci v prostředí české společnosti - férovou firemní kulturu - vstřícné jednání - práci na hlavní pracovní poměr Požadujeme: - spolehlivost - dochvilnost - zodpovědnost - praxe výhodou Volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na telefonní číslo: 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz

6.9.2024 | 38899

10 000,-

  • telefon: 736646532
  • email: nabor@optimia.cz

Administrativní pracovník / pracovnice nákupu (pro OZP) - Ostrava