Inzerát: Administrativní pracovník M/Ž - Praha 7 - vhodné i pro OZP

  • Hlavní město Praha
  • okres Praha

Náplň práce: • Práce v Outlooku - třídění a schvalování faktur • Zadávání přijatých faktur do účetního programu Karát • Skenování příloh a následné ukládání k fakturám • Běžné administrativní práce - zakládání pokladny, kopírování • Pracovní doba 6 hod./ denně, po-pá nebo dle dohody Požadujeme: • Trestní bezúhonnost • Zdravotní způsobilost • Komunikační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost • Uživatelský znalost práce na PC (základy excelu) Nabízíme: • Mzda: 150 Kč/ hod • Možnost kariérního růstu • Velké a příjemné zázemí v sídle společnosti • Stabilní zaměstnání, pravidelná měsíční mzda • Práci na HPP - zkrácený úvazek, vhodné i pro OZP • Benefity: VIP club Datart, ČSOB zvýhodněný zaměstnanecký balíček, T-mobile zaměstnanecký balíček Skupina PROTECTON Partyzánská 1/7, 170 00, Praha 7 V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat od Po-Pá v čase 7:00 - 15:30 Tel. číslo: 606 618 006 E-mail: nabor@protecton.cz Více informací o společnosti najdete na našem webu

Jméno: skupina PROTECTON

20.8.2024 | 38813

150,-

  • telefon: 606618006
  • email: nabor@protecton.cz

Administrativní pracovník M/Ž - Praha 7 - vhodné i pro OZP